s

Kadıköy-Sabiha Gökçe Havalimanı metrosu raydan çıktı! Yolcular mahsur kaldı, tahliye başladı

M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı hattında sefer yapan metro, Bostancı İstasyonu’nda raydan çıktı. Olay sonrası yolcular raylar üzerinden yürütülerek tahliye edildi.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.