s

Datçada bu yola 1 yıldır greyder bile gelmiyor!

Datça’da bir vatandaş, evine ulaşımı sağlayan tek imarlı yolun 1 yıldır bakımsız bırakıldığını belirterek Muğla Valiliği ve Datça Kaymakamlığı’na başvurdu. Yağışlı havalarda yolun dere yatağına dönüştüğünü ifade eden vatandaş, ambulans ve itfaiye araçlarının bölgeye ulaşamadığını öne sürdü.

Haber Yorumları

Henüz Yorum Yapılmamış.

Sende Yorum yap

Son dakika haberler

En güncel ve en doğru, tarafsız haberin merkezi.